Drupaletti on tänään virallinen Google Partner -toimisto!

Olemme ansainneet tänään virallisen Google Partner -tunnuksen. Olemme pitkään järjestelmällisesti kehittäneet Google AdWords -palveluita ja osaamista. Tänään tämä työ on saanut virrallisen tunnustuksen. Teemme työtämme intohimoisesti ja haluamme tarjota asiakkailemme parhaita mahdollisia digitaalisen markkinoinnin palveluita. Laadusta emme ole ikinä valmiit tinkimään ja Google Partner -tunnus on erinomainen lisä toimintaamme.

Mitä toimistolta vaaditaan Google Partner -tunnuksen saamiseksi?

  • Sertifiointi: Vähintään yhden toimiston jäsenen on oltava AdWords-sertifioitu, jotta sertifiointivaatimukset täyttyvät. Tähän vaaditaan vähintään kahden vaativan sertifiointikokeen suorittaminen. 

  • Kulutus: Toimiston hallinnoimien AdWords-tilien yhteenlaskettu kulutus on oltava vähintään 10 000 dollaria viimeksi kuluneiden 90 kalenteripäivän aikana.

  • Parhaat käytännöt: Toimiston on osoitettava hallinnoiduilla tileillä, että se hallitsee Google-sertifiointikokeissa käsiteltävät asiat ja että se maksimoi asiakkaiden kampanjoiden tehokkuuden toteuttamalla parhaita käytäntöjä.

Miksi valita virallinen Google Partner -toimisto?

Goole Partnerit ovat toimistoja, markkinointiammattilaisia ja verkkoasiantuntijoita, jotka Google on sertifioinut hallinnoimaan AdWords-tiliejä. Google Partner -statuksen saamiseksi toimiston täytyy ansaita Google Partner -tunnus, joka osoittaa, että yrityksen talous on kunnossa, yrityksen asiakkaat ovat tyytyväisiä ja yritys noudattaa Googlen parhaita käytäntöjä. Partner-kumppanin täytyy olla myös sitoutunut noudattamaan Googlen kolmansia osapuolia koskevia sääntöjä.
 
Google Partner -tunnuksen ansainneen toimiston valinta on asiakkaan parhaan edun mukaista. Partner-toimistoille tarjotaan runsaasti etuja asiakkaiden tilien optimoimiseksi ja PPC-menestyksen takaamiseksi. Tässä on viisi hyvää syytä miksi valita Google Partner -toimisto kehittämään AdWords-tilejäsi:
  • Partner-tunnus osoittaa toimiston kokemuksen ja palveluiden korkean laadun. Tunnuksen saamiseksi toimistolla pitää olla hyvä työskentelysuhde Googlen kanssa sisältäen edistyneet AdWords-taidot. Vähintään yhdellä toimiston työntekijöistä tulee olla Google AdWords -sertifiointi AdWordsin perusteet kokeesta ja syventävästä hakumainonta-kokeesta ja/tai syventävästä Display-mainontakokeesta.

  • Partner-toimistot työskentelevät suoraan Googlen kanssa ja pysyvät näin kehityksen kärjessä. Pääsy koulutuksiin ja tuotepäivityksiin varmistaa edelläkävijyyden. Suora yhteys Partner-tukeen mahdollistaa asiakaskohtaiset parhaat-käytännöt ja optimointisuositukset.

  • Tunnuksen säilyttämiseksi partnereiden on jatkuvasti pidettävä kiinni parhaista käytännöistä. Etujen myötä tulee myös vastuita. Näistä yksi on sertifiointien uusiminen säännölisin väliajoin. Partnereiden tulee myös toteuttaa mainonnan parhaita käytäntöjä asiakkaiden tileissä. Näillä osoitetaan, että asiaks maksimoi asiakkaidensa AdWords-tilien suorituskyvyn.
  • Google tarkistaa asiakastilejä varmistaakseen partnereiden laadukkaan toiminnan. Google oikeasti välittää käyttäjistä, mainostajista ja asiakkaista. He tarkistavat mm. muutosten tiheyden, asiakkaiden pysyvyyden ja budjettien tehokkaan käytön. Google tarkistaa partnerin asiakaskeskuksen AdWords-tilit aika-ajoin, vaikka tilit olisivatkin avattu ennen partner-ohjelman alkamista. 
  • Google Partner -toimistot ovat läpinäkyviä toiminnassaan. Joissain tapauksissa hallintointipalkkion ja mainosbudjetin suhteesta on tullut epäselvyyksiä. Kaikkien Partner-toimistojen tulee selkeästi kertoa hallinnointipalkkionsa määrä. Oli se sitten kiinteä summa tai prosenttiosuus asiakkaan mainosbudjetista. Google purkaa partnerisopimuksen, mikäli toimisto ei suostu tätä asiakkaalleen avoimesti kertomaan.

Sertifioidulla Google Partner -toimistolla on riittävä koulutus, kokemus ja todistetut tulokset yrityksesi Google AdWords -tilien menestyksen saavuttamiseksi. Kysy lisää Drupaletin Google Partner -tunnuksesta ja AdWords-palveluista ottamalla yhteyttä täällä.